Ja, dat kan.
Dat kan alleen als je een zakelijk account bij ons hebt. Facturen worden dan automatisch afgeschreven of doorgestuurd naar de administratie.
Een zakelijk account kun je gemakkelijk aanvragen wie een formulier op onze website.
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je de bestelling nog aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je de bestelling nog annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
…
Als consument heb je het recht om een product uit een online aankoop binnen 30 dagen aan ons te retourneren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
Neem contact met ons op. Uiteraard kun je het product kosteloos retourneren.
Dat kan zeker. Wanneer je ervoor kiest om een voorraadproduct af te halen in een vestiging ontvang je bericht van ons wanneer deze voor je klaarligt. Wanneer het artikel niet op voorraad is in de betreffende vestiging kan het een extra werkdag duren voordat het product klaarligt.
Als je bestelling is verstuurd ontvang je een track & trace code van DHL.
Bestellingen die voor 16.00 uur bij ons binnen zijn, worden dezelfde werkdag verstuurd met DHL.
Wij maken gebruik van DHL.
Voor bestellingen onder de € 50,-, bedragen de verzendkosten € 9,- incl. BTW. Voor bestellingen boven de € 50,- zijn er geen verzendkosten. Voor divers zwaar- en lengtegoed betaal je per bestelling een extra toeslag van € 39,- incl. BTW, dit staat bij het product vermeldt.
Wij bezorgen in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.
…
De actuele openingstijden van onze vestigingen zijn te vinden op de contactpagina.
Bij onze vestigingen in Zaandam, Amsterdam en Beverwijk ben je binnen de openingstijden altijd welkom. Bij ons hoofdkantoor en magazijn in Zaandam verkopen wij niet aan particulieren.